-
Szczegóły
-
Jumping Manager to gra online wzorowana w pewnym stopniu na Fantasy Football – coś w rodzaju zabawy w menedżera drużyny, ale do wyboru mamy prawdziwych jeźdźców, ich konie i prawdziwe rozgrywane na żywo konkursy. Przygotowana przez EquiRatings aplikacja dostarcza kibicom nie tylko rozrywki, ale i ciekawych statystyk na temat zawodników i koni.
Zespół Equiratings wykorzystuje dane i statystyki między innymi do szacowania wyników zawodników i ich koni, a także poprawy ich występów w zawodach. Wcześniej skupiali się na konkurencji WKKW, dostarczając miłośnikom tej konkurencji wielu ciekawych informacji. Teraz wraz z rozpoczęciem CHIO w Aachen w zabawie mogą wziąć udział także fani skoków przez przeszkody. Aplikacja Jumping Manager jest darmowa. Każdy z graczy „otrzymuje” do wydania 10 milionów, a każda z par koń-zawodnik ma swoją cenę. W każdym z konkursów do wyboru są cztery pary. Dla każdej z nich przygotowane są statystyki oparte na wynikach w konkursach na poziomie 4* i 5*, na wysokości 150 cm i wyżej.
„W Eventing Manager gra już ponad 10 000 fanów. Widzieliśmy, że jest okazja na dostarczenie takiej samej zabawy miłośnikom skoków przez przeszkody. Nieustannie ulepszamy aplikację, więc pojawiać się będą jeszcze zmiany i aktualizacje przez kolejne tygodnie i miesiące. Cały czas pracuje nad tym nasz cały zespół.” – mówił Diarmuid Byrne, dyrektor zarządzający Equiratings.
Statystyki ogólne:
- Picked % - procent użytkowników Jumping Manager, którzy wybrali tego zawodnika do drużyny
- OBP – Procent przeciwników, których zawodnik pobił w ostatnich 40 startach indywidualnych
- Clear % - procent bezbłędnych przejazdów z ostatnich 40 startów w konkursach według tabeli A
Statystyki zawodnika:
- OBP – Procent przeciwników, których zawodnik pobił w ostatnich 40 startach indywidualnych
- Avg Pens – średnia liczba punktów karnych z ostatnich 40 startów w konkursach według tabeli A
- Pen Avg Diff – jak punkty karne zawodnika średnio porównują się z innymi. Ujemne są najlepsze, ponieważ oznacza to, że zawodnik zazwyczaj ma mniej punktów karnych niż jego przeciwnicy (na podstawie ostatnich 40 startów według tabeli A)
- Clear % - procent bezbłędnych przejazdów na podstawie ostatnich 40 startów według tabeli A
- LE4% - "mniej-niż-lub-4" – procent przejazdów bezbłędnych lub w granicy 4 punktów karnych na podstawie ostatnich 40 startów według tabeli A
Statystyki konia:
- ELO – miara konkurencyjności konia na podstawie jakości przeciwników, których pobił i jakości przeciwników, którzy go pokonali. Im wyższa wartość, tym lepiej. Najlepsze konie mają ELO na poziomie 700.
- OBP – procent przeciwników, od których koń był lepszy w ostatnich 15 startach indywidualnych
- Avg Pens – średnia liczba punktów karnych z ostatnich 15 startów według tabeli A
- Pen Avg Diff - jak punkty karne konia średnio porównują się z innymi. Ujemne są najlepsze, ponieważ oznacza to, że koń zazwyczaj ma mniej punktów karnych niż jego przeciwnicy (na podstawie ostatnich 15 startów według tabeli A)
- Clear % - procent bezbłędnych przejazdów z ostatnich 15 startów według tabeli A
- LE4% - "mniej-niż-lub-4" – procent przejazdów bezbłędnych lub w granicy 4 punktów karnych na podstawie ostatnich 15 startów według tabeli A
Zasady gry
W każdym z konkursów do wybrania są zawodnicy naprawdę startujący w tych zmaganiach. Gracze wybierają 4 członków drużyny, którzy ich zdaniem będą najlepsi. Każdy z zawodników ma swoją „cenę”, opartą na statystykach i najwyżej sklasyfikowanych koniach. Do „wydania” jest 10 milionów $. Ceny zawodników zmieniają się też na podstawie tego, jak często są wybierani przez graczy. Swoją drużynę można aktualizować tak długo, jak otwarty jest targ (Market). Wynik stanowi suma punktów karnych trzech najlepszych zawodników drużyny, a najgorszy jest odrzucany. Dla każdego z konkursów dostępna jest tabela wyników graczy, którzy biorą udział w zabawie - można też tworzyć swoje prywatne ligi ze znajomymi.
Szczegóły znaleźć można TUTAJ.
Źródło: equiratings.com